reklama

Peklo je ten druhý ja

Nebo bo raj je kaviareň, s maškrtami, nápojmi a hudbou - decentne ožarujúce prostredie - s veľkými oknami do ulice. Na námestie, kde si fučí život a ľudia majú vztýčené ciele a prepletené trasy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A každý má hlavu, kde šarapatia myšlienky. JA sa rozhodujem medzi glgom kávy a zákuskom zákusku. Vonku len Jozef nemá presný rozvrh, snáď by niekoho stretol (spievajúceho Mulata s úsmevom na výmenu?). UF! - skoro naňho padol výklad s armádou tašiek. Začal si nôtiť melódiu ohrozenia a oči sa mu zachytili záchraného kolesa - svedomito vytvarovaného zadočku akejsi slečny. Príliš však uháňajúcej, akoby ho ani nemala.
Jozef si netušiac zašiel a ja sa vraciam do ulice sveta.
Vztyčujem cieľ.

Miloslav Špoták

Miloslav Špoták

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám pocit, že som TY, zatiaľ však vidím len tieň odrazu, sem-tam záblesk. Zoznam autorových rubrík:  ekológiametatextyjazyklen takfejtóny ?SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu